excursiedag in Natrang - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu excursiedag in Natrang - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

excursiedag in Natrang

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

vanmorgen op redelijke tijd op pad. 9:00uur. Al waren we om 5:30u ook al wakker om de zonsopgang te fotograferen. We hebben nl die kamer in het "Light Hotel" met uitzicht op zee vanaf de zevende verdieping. Allereerst naar het zeemuseum waar we hebben kunnen kijken naar de vele verschillende vissoorten.
Na dit museum bezocht te hebben zijn we naar de haven gegaan waar we met een boot naar het vissersdorp Lang Chai zijn gegaan.
Daar aangekomen hebben we door het dorp gewandeld en ongelooflijk mooie plaatjes kunnen schieten. Het was gelukkig niet toeristisch. De kinderen waren nog spontaan en er werd gelukkig niet gebedeld. Wel waren ze blij met voetbalplaatjes die we uit een zak chips hadden overgehouden.
Op een "terrasje" nog een drankje gedaan en toen voor deiegene die wilden in een klein rond bootje terug naar onze grote boot. Wij zijn met een groot drivend vlot naar de boot gegaan.
Bij aankomst in de haven met de bus naar een cham tempel. vrvolgens een heerlijke luch genoten. en verder naar de chua long son tempel met de liggende boeda. Hier ook mooie plaatjes kunnen schieten en vervolgens naar het hotel om op te frissen. Vanavond lekker uit eten en een drankje pakken in zulk een mooie strandtent en morgen bijtijds op voor de vlucht terug naar Saigon.
Net terug van etentje. we wilden ergens wat drinken en hebben er maar een gezelilige avond van gemaakt. we hebben maar een portie knoflook aardappeltjes, knoflook brood, schaal met tien vietnamese loempias, 2 halve liters bier, cola, 3x vers sap voor zo weinig. vooraan op het terras zodat we met de verkoopstertjes konden onderhandelen. en daarna nog door de backpackers wijk gelopen. toen we terug kwamen zagen we nog enkele reisgenoten waar we nog een drankje mee hebben gepakt.
en nu gaan we slapen want morgen is het vroeg dag

• 23 Juli 2012 - 18:40

Marcel En Gonnie:

hallo
    weer van die schitterende plaatjes erg mooi en zo te horen komen jullie niet om van de honger en gelukkig met knoflook!!!!!!!!!!!!!!!!
    veel plezier nog

• 23 Juli 2012 - 22:16

Hedwig En Judith:

Klinkt allemaal erg goed.... tijd vlieg voorbij zeker...
    Geniet er nog maar van