nu in seam reap - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu nu in seam reap - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

nu in seam reap

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

We zijn na een lange rit aangekomen in Seam Riep. Vanmorgen om 7:30 weggereden uit Pnom Penh. En om 16:00u in Seam Riep. Onderweg zijn we gestopt op een markt waar vogelspinnen werden verkocht als lekkernij. Ook waren er gefrituurde kakerlakken, sprinkhanen en meer van dat soort dingen. We werden door een meute kinderen ontvangen die met hun zielige gezichten allerhande fruit wilden verkopen. Uiteindelijk kwamen we met twee zakken fruit in de bus.
Verder nog gestopt bij een steenhouwerij langs de weg en twee boeda kopjes gekocht. Verder gestopt in een dorpje langsw de weg, heel primitief. We hebben daar pennen schriften en meer van dat soort dingen die iemand uit de groep had meegenomen uitgedeeld aan de kinderen. onderweg gelunched aan de rivier tonle sap. Onderweg ook nog diverse stops gemaakt om waterbuffels te fotograferen, dorpjes, rijstvelden, pagodes enz.
Bij aankomst in Seam Riep meteen een duik in het zwembad genomen en daarna de stad verkennen. Dat was toeristisch! Maar dat komt natuurlijk door het tempelcomplex Angor Watt, Die gaan wij morgen de hele dag bezoeken.
Vanavond heerlijk gegeten in een van de vele eettentjes vlakbij het hotel.
Waar een pilsje(groot glas) maar € 0,40,- koste.
Toen nog over de avondmarkt gelopen waar echt van alles wordt verkocht.
En nu zitten we op de hotel kamer, waar overigens niks mis mee is. Tot op heden zijn alle hotels nog erg goed. Zelfs hier in Cambodja. Ook de mensen zijn vriendelijk en als je zegt dat je iets niet wilt kopen dan zeuren ze ook niet meer verder.
Nou foto,s erop zetten lukt niet meer maar hier moet je het toch maar weer mee doen.

• 30 Juli 2012 - 23:02

Marcel En Gonnie:

het is weer een heel verslag klinkt erg mooi bijna niet bij te houden wat jullie allemaal zien en meemaken
    jammer van de foto's
    groetjes