Laatste dag in Siem Reap. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Laatste dag in Siem Reap. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Siem Reap.

Blijf op de hoogte en volg Peter

31 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Gisterenavond nog lekker gegegeten. Een kmer BBQ. Heel leuk, dat is een soort hoed met een rand. in de rand komt water met groenten en op de hoed het vlees. Onder deze hoed staat een brander. Het water gaat koken en op de hoed hebben we garnalen, varkensvlees, kippevlees en biefstuk gelegd. En na afloop hadden we lekkere soep over. Daarna nog wat gedronken met Esther, de reisleidster en twee mede reisgenoten. Vandaag was eigenlijk een rustdag maar op het laatste moment hebben we besloten om toch maar een excursie te maken naar het meer tonle sap. Jammer we hadden beter kunnen blijven uitslapen. Zonde van de tijd en het geld. Heel touristisch en weinig te zien, behalve bedelaars die je hoofd gek zeuren om een paar centen. Wel was het bezoek aan een schooltje interressant.
Vanmiddag lekker geluierd aan het zwembad en over de marktjes gelopen. Daarna hebben een aantal mensen van de groep nog pasfoto's laten maken omdat het niet duidelijk was of je twee, een of geen pasfoto moet hebben als we morgen over de Thaise grens gaan. Wel hebben we al besloten om overmorgen in Bangkok te gaan fietsen. De specialiteit van Hettie. Nu gaan we een hapje eten. Jammer dat we geen foto,s meer bij het reisverslag kunnen zetten.