vandaag Naar Angor Watt in Siem Reap - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu vandaag Naar Angor Watt in Siem Reap - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

vandaag Naar Angor Watt in Siem Reap

Blijf op de hoogte en volg Peter

30 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Deze dag naar de tempels van Angor watt, deze staan sinds 1993 op de wereld erfgoedlijst van de unesco. Het is een groot tempelcomplex waarvan wij slechts drie tempels hebben bezocht, De Angor watt zelf, de Bayon tempel en de Taprohm tempel . Deze laatste tempel is geheel overwoekerd door de jungle. Boom wortels groeien dwars door de stenen. Heel indrukwekkend. Vandaag de eerste echte regenbui gehad waarbij we de paraplu's moesten gebruiken. De bui duurde maar kort, maar was wel heftig, Daarna is het redelijk droog gebleven.Jammer dat we voor de middag veel tijd verloren hebben. Een reisgenoot had problemen en is daarvoor bij de dokter geweest. Wij hebben zolang bij de tempel gewacht.
En nu hebben we genoten van een bakje koffie en daarna lekker eten. Hier in Siem Reap is overigens meer als genoeg keus om lekker te eten.
Vanavond nog even over de avondmarket lopen.