Op weg naar natrang - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Op weg naar natrang - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Op weg naar natrang

Door: peterhettie

Blijf op de hoogte en volg Peter

22 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

vanmorgen vroeg opgestaan, 7:15u, en ontbeten. Daarna om 8:30 vertrokken voor een 6 uur durende reis. Onderweg een aantal keren gestopt voor koffie drinken, lunch, bekijken van de dragon vrucht. Die groeit aan een cactus. Rijstvelden en zoutwinningsplaatsen gezien. vijvers waar garnalen en kreeften worden gekweekt en gezien hoe rijst wordt gedroogd.
Om ongeveer 16:00 uur waren we in Natrang, waar we eerst onszelf hebben opgefrist. Daarna op het strand in een launchbar nog een drankje gepakt.Het lijkt hier wel op zuidfrankrijk. Niet echt het Vietnam wat we verwacht hadden. Over een aantal jaren zal dit wel een luxe bladplaats zijn geworden.
In iedergeval daarna nog heerlijk gegeten in de buitenlucht. Aan tafel gegrild, met een persoonlijke kok die het vlees voor je klaar maakte. Er zaten nog frietjes, rijst en gefrituurde uienringen en ieder twee drankjes bij. Dat alles voor een paar euro.
morgen om 9:00uur vertrekken voor de excursies.