excursies in phnom penh - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu excursies in phnom penh - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

excursies in phnom penh

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Ook vandaag weer vroeg op, ontbijten, en een cyclo tour maken.
Ontbijt was goed maar met een dubbel gevoel. Boven op het dakterras van het hotel. Er was een mooi uitzicht over de mekong, maar op de tafel liepen allemaal mieren. We zijn dus aan de andere kant gaan zitten waar we op de krotjes naast het hotel keken. Dat was een dubbel gevoel.
We zijn op pad gegaan, buiten het hotel stonden 1 persoons fietskarretjes waar je voorin kon zitten en achter je zat de bestuurder die moest trappen. Zo hebben we een fietstour gemaakt door Phnom Penh. En uiteindelijk uitgekomen bij het koninklijk paleis. Hier rondgelopen en fofto's gemaakt. De zilveren pagode gezien, niet bijster interressant, maar hoort erbij. hierna zijn we nog naar de Tuol Sleng gevangenis geweest. Een overblijfsel van uit de tijd van de rode Kmer.hier werden gevnagenen vastgehouden en gemarteld voordat ze op de killing fields terecht kwamen.Te gruwelijk voor woorden. toen naar de lunch, deze keer alleen loempiaatjes en een colaatje. Dat was genoeg. na de lunch nog naar de russische markt die verdacht veel lijkt op de zwarte markt in beverwijk. En daarna een heerlijke duik in het zwembad bij het hotel Nu even opfrissen een terrasje pakken bij de mekong rivier en eten en vroeg naar bed. Want morgen hebben we weer een vol programma met vroeg opstaan. Hopen dat de fotos van vandaag er nog bij kunnen want dat lukte gisteren niet al te best. Er konden er maar twee op.

• 29 Juli 2012 - 15:40

Marcel En Gonnie:

hettie een hele leuke foto in het fietskarretje
    groetjes