van ottawa naar mont-tremblant, de eerste beren - Reisverslag uit Mont-Tremblant, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu van ottawa naar mont-tremblant, de eerste beren - Reisverslag uit Mont-Tremblant, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

van ottawa naar mont-tremblant, de eerste beren

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Juli 2016 | Canada, Mont-Tremblant

Vanmorgen eerst lekker ontbijtje gepakt in het hotel, dat was heel uitgebreid. Tot nog toe het beste wat we hebben gehad. Daarna uitgecheckt en besloten om naar de wisseling van de wacht te gaan kijken. Per slot was het vandaag maar 170km rijden. De wisseling was een hele show op zich. Met veel vertoon wat totaal een half uurtje duurde maar wel de moeite waard was. Daarna om ongeveer 11:00 vertrokken. De weg was wederom weer niet spectaculair. En na onderweg een stop te hebben gemaakt voor een bakje koffie waren we om 14:00uur in Mont-Tremblant.
De kamer was nog niet klaar dus zijn we in het stadje gaan kijken waar het best druk was. Kwam waarschijnlijk door de kermis die er was. Een lekker ijsje gegeten en daarna zijn we naar Lake tremblant gegaan. Was volgens Hettie heel mooi, maar ik moest teveel op de weg letten om ervan te genieten.
Nadat we waren ingecheckt en in het zonnetje te hebben gezeten zijn we lasagna en spagettie gaan eten. Hier kwamen we en ouder Canadees stel tegen waar we mee aan de praat raakten.
Na af te hebben afgerekend terug naar hotel/motel Mountain View om de belevenissen van vandaag uit te typen. Toen we op het terrasje zaten bij de receptie en het een beetje schhemerig begon te worden hoorden we gegrom onder de vlonder waar we op zaten. Hettie meteen naar de kamer en ik de laatste regels aan het typen. Terwijl ik daar zat hoor ik geschuifel en komen er een paar beren op de vlonder gelopen. Helaas het waren slechts kleine wasbeertjes. Een moeder met een paar jongen. Maar toch het waren beren. Zo nu stoppen we ermee want morgen bijtijds op om naar Quebec te rijden.