in montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu in montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

in montreal

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 Augustus 2016 | Canada, Montréal

Vanmorgen na een stevig ontbijt vertrokken bij auberge canadventure. Van de eigenaar nog gehoord dat er op beren werd gejaagd en dat er in de winterdag heel veel op sneeuw scooters wordt gereden. Er ligt 32000km aan routes.
Nou eerst de 25km stofweg gepakt. Onderweg gestopt bij een Walmart en korte broeken voor mij gekocht. Het laatste stukje schoot niet echt op in Montreal, veel files en stoplichten. Dus waren we om 13:30 bij hotel auberge montreal espace confort met hele vriendeljjke mensen. De auto konden we kwijt in de parkeergarage 400m verderop. Omdat het niet duidelijk was zoals ze het uit hadden gelegd zijn de kosten voor de eerste nacht in de garage door het hotel gedragen. Toch aardig. Na de spullen op de kamer te hebben gezet hebben we Montreal verkend. We hebben het hotel op loopafstand van het centrum, 15 minuten wandelen. Een beetje rondgekeken en bij office du touriste geweest. Het plan is om morgen fietsen te huren en dan op de fiets naar de bezienswaardigheden te gaan.
Nou nu eerst een hapje eten. ( er is genoeg in buurt hier) en daatna op de kamer even kjjken waar we morgen alllemaal heen willen.