Derde dag krugerpark - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Derde dag krugerpark - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Derde dag krugerpark

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vandaag weer zelfde tijd als gister opgestaan. En weer krugerpark. Maar vervelen doet het nog niet. Hele dag in de auto en maar zoeken naar wild. Een paar hele mooie plaatjes geschoten. Giraffen die weg overstaken voor de auto, oliefanten die overstaken, wilde zwijnen, ontzetten veel hertjes, hyena's vlak naast de auto, een drinkwaterplaats waar twee neushoorns aankwamen om te drinken en herten aan het vechten waren. Hele mooie apparte vogels, leeuwen , apen, noem maar op.
Ook nog langs het karkas van de buffel gereden die gister door de leeuwen was geveld. Daar was helemaal niets meer van over behalve de ribben en de kop. En de gieren waren dat ook al aan het afpluizen.
Na totaal ongeveer 550km door het krugerpark te hebben gecrosd en nog lang niet alles gezien te hebben gaan we morgen naar swasiland. Een ritje schatten we van ongeveer 350km.

• 30 Juli 2014 - 21:33

Wilma En Theo:

Hoi allemaal,

wat gaaf allemaal, maar vakantie ???
    Elke dag om 5.00 uur hoe nest uit ??? haha
    Geniet ervan, en kijk goed uit, dus heelhuids weer terug !!
    We hebben zondag Hedwig en jouw moeder ,Peter, nog gezien en gesproken.
    Die liepen niet door het Kruger park maar door het Maaspoort park met ook allemaal "wilde"
    koeien. haha.
    Ze kwamen langs mijn moeders appartement gewandeld.

Trouwens wij gaan toch op vakantie, kregen bijna niets vergoed. (2e lijns, broer)
    We zien wel hoe het allemaal gaat verlopen, en terug zijn we ook zo... als dat nodig is.

Nou lieve groetjes van ons uit de Wibauthof,

Theo en Wilma