op weg naar white river - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu op weg naar white river - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

op weg naar white river

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

25 Juli 2014 | Zuid-Afrika, White River

Vanmorgen om 7:30u opgestaan en ontbeten in het airport grand hotel. Best wel luxe, en dit zou het minste hotel zijn volgens steffi. Daarna met de shuttle bus naar het vliegveld terug. We wisten nu hoe het werkt. De chauffeur was uiterst behulpzaam om ons naar de locatie van het autoverhuur bedrijf te brengen. Uiteraard voor een fooitje. Daar de papieren in orde gemaakt en toen op weg naar de parkeer garage waar de auto stond.op plaats C43. Helaas deze plaats was leeg en toen we goed keken was de plaats G43 en geen C43. Het was een Toyota avanza best ruim en de koffers en bagage pasten er perfect in. Roy heeft de 400km gereden en om ongeveer 14:30u in het hotel in white river. Onderweg nog een stop gemaakt bij een supermarkt voor drinken en broodjes. Het hotel was wederom goed aan een mooi meer en rustiek gelegen. Daarna nog even bij de da gama dam , was overigens geen aanrader en terug naar het hotel. Daarna opfrissen koffie drinken en een hapje eten in de buurt.
Morgen is de planning om om 8 uur te ontbijten en dan de panarama route doen.

• 26 Juli 2014 - 12:55

Hediwg:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Ben benieuwd naar foto's.
    En wanneer zitten jullie in het Krüger ParK?
    Veel plezier nog, Judith en Hedwig