Outshoorn - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Outshoorn - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Outshoorn

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Vanmorgen alweer uitgesllapen en om 7:00uur gedouched. Lekker ontbeten en op weg naar Oudshoorn naar ons volgende hotel. (Dachten we). Volgens de reisbeschrijving een ritje van 120jkm. Uiteindelijk bleek het volgende hotel slechts op 60km te liggen. Onderweg kwamen we er achter dat we al 40 km voorbij ons hotel waren. Slechte omschrijving. Na een beetje geharrewar toch maar besloten om door te rijden en vanavond het hotel op te zoeken. Eerst dus toch naar oudshoorn en naar de cango ranch. Onderweg nog hele mooie vergezichten en prachtige foto plekken. Bij de entree nog wat afgeboden op de tickets. De cango ranche was niet spectaculair en na1,5 uur stonden we weer buiten, nu op weg naar de cango grotten ongeveer 25km verder. Een uurtje met de gids door de grotten gelopen. Dat was wel spectaculair grotten die totaal 1,2km lang zijn. Wij hebben ongeveer 600meter gedaan, dus totaal 1,2 km met een gids. Toen weer 100km terug naar hotel. Mooie kamer met open haard en uitzicht op de bergen. Daarna gaan eten en weet je waar? Voor de derde keer in een Spur restaurant. Weer biefstuk.