Op weg naar durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Op weg naar durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Op weg naar durban

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

03 Augustus 2002 | Zuid-Afrika, Durban

Na gisteravond lekker te hebben gegeten, roy en ik biefstuk van 350gr en hettie en steffie biefstukje van 200gr, nog even gekeken of het nijlpaard nog te vinden was dat schijnbaar langs ons hotel het stadje in was gelopen. Ja de driehoekige bordjes met daarop een nijlpaard en eronder "beware of hippo's in the dark" staat er ook niet voor niets. Maar niets te vinden.
We zijn op weg gegaan voor een ritje van 220km naar Durban. Naar het holiday inn express hotel in de provincie Kwazulu Natal. Eerst even voor steffi bij KFC een kippetje gegeten. Daarna spullen op kamer gezet en richting strand gegaan. Daar nog mensen ontmoet die in Durban woonden en die zeiden dat we het madibastadion moesten bekijken. Dat hebben we gedaan. Daarna terug naar hotel en opfrissen en ergens lekker pizza gegeten.
Vandaag nog even nagekeken welk vliegveld we morgen moeten hebben. Dat was niet helemaal duidelijk dus even contact gehad met nederland.