St lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu St lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

St lucia

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

31 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

En vanmorgen na een geweldig goed ontbijt vertrokken naar st lucia. Het was een eentonige weg. Dat was gister toch leuker met al die schoolkinderen langs de kant.
Onderweg nog een paar keer moeten stoppen voor zwaar transport en het vierde ongeluk gezien sinds we in afrika zijn. Na de middag waren we in st lucia waar we even zijn gestopt bij de aanlegsteiger van de boten die rondvaren op zoek naar nijlpaarden krokodillen etc. Helaas waren al de boten volgeboekt en zijn We richting het hotel gereden. Omdat de kamers nog njet klaar waren zijn we maar even door het dorpje gereden en hebben de boottocht voor morgenvroeg om 8:00uur geboekt. Het schijnt dat de nijlpaarden ook hier bij het hotel bij het zwembad komen om te drinken. Maar als dat gebeurd zouden ze ons roepen. Even naar het strand gegaan en daar zagen we in de verte nog boven water komen. Omdat er een krokodilen onderkomen in de buurt was zijn we daar ook nog binnen geweest. Daarna naar hotel, opfrissen en uiteten.