opweg naar midland 25 juli - Reisverslag uit Midland, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu opweg naar midland 25 juli - Reisverslag uit Midland, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

opweg naar midland 25 juli

Door: Hettie

Blijf op de hoogte en volg Peter

25 Juli 2016 | Canada, Midland

Vandaag aan mij de beurt verslagje te schrijven.Vannacht wakker geworden van flink onweer.
Weer ingeslapen en om 8 u gedouched, spullen weer ingepakt en op naar het ontbijtzaaltje.
Het ontbijt bestond uit wit en bruin brood wat je kon toasten, cornflakes en andere knabbels voor in de melk, cakejes koffie thee jus en bananen.
Om 9 uur zaten we in de auto op weg naar Midland, waar we met wat stops erbij om 12u aan kwamen.
Naar het motel gereden en de eigennaar zei dat we een mooie boottocht konden maken over het Huronmeer waar 30.000 eilandjes in moesten liggen.
Snel er naar toe gereden en kaartjes gekocht voor de tocht die twee en half uur zou duren.
We zaten boven op het dek waar een verkoelende wind waaide.
De zon scheen inmiddels weer flink.
We hebben een stuk 50 van de eilandjes gezien.
Na de boottocht terug naar motel en spullen op de kamer gezet.
Toen even boodschappen gaan doen om wat drinken en fruit voor onderweg te kopen.
Inmiddels half 8 geworden en tijd voor onze avondhap.
We hadden gekozen voor een lekkere hamburger met friet en een lekker ijsje.
Nu op het balkon met bakkie koffie reisroute voor morgen aan het bekijken.
Wordt een korte route van 135 km.