tweede dag Quebec - Reisverslag uit Québec, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu tweede dag Quebec - Reisverslag uit Québec, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

tweede dag Quebec

Door: Hettie

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 Augustus 2016 | Canada, Québec

Gisteren geen goed internet dus nu het verslagje van gister maar verstuurd. Vanmorgen rustig aan gedaan.Rond 9 u aan het ontbijt, eenvoudig: toast pindakaas, jam, banaan, cornflakes melk en koffie.
Internet was goed dus even mail gelezen en reisverslag verstuurd.
Weer met de bus 3 dollar 50 p.p. naar centrum Quebec.Gisteren hebben we heel de bovenstad gehad en vandaag gaan we de trappen af naar het beneden deel. Ook de bedoeling om over te varen en vanaf de overkant de skyline van Quebec gefotografeerd en gefilmd.
Door verschillende straatjes naar het informatie kantoor.
We hadden daar een heel behulpzaam meisje, naast de infomatie over de veerboot naar eiland Levis, ons ook allerlei informatie gaf over onze reis morgen naar st michel des saints en kaarten mee gaf voor montreal.
Daarna naar de veerboot en na 10 min varen op eiland Levis.
Daar begon het trappen lopen weer!!
We waren begonnen met de treden tellen maar zijn er uiteindelijk maar mee gestopt, maar het waren er heel veel !!
Op eiland was niet veel bijzonders te zien maar wel was daar een ijssalon met heerlijke "echte" chocolade dips.
Toen het ijsje op was terug naar boot en weer naar Quebec.
Daar nog zak popcorn gekocht bij "Mary's" popcornshop.
Nog even door de stad gelopen nog wat gedronken en toen bus terug hotel.
Was inmiddels 6u en toen met auto in buurt van hotel lekker gegeten.
Nu nog even in een schommelstoel buiten de reis voor morgen aan het doornemen.