op weg naar schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu op weg naar schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

op weg naar schiphol

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Juli 2016 | Nederland, Amsterdam

Vanmiddag door Nicky naar schiphol gebracht zonder file onderweg. Om 16:10 op schipholGeen drukte bij inchecken en douane.. Dus het begin was al goed.
Even slaatje eten en mensen kijken en daarna naar de gate. En een ijsje voor hettie halen
Ik zie net dat de kaart van kaapstad, (onze laatste reis) op het scherm komt. Zal wel een foutje op de site zijn.keurig om 19:00u vertrokken en na 8 uur vliegen in Toronto aangekomen. Duurde een tijdje voor we de koffers hadden dus ook weer een lange rij bij de autoverhuur. We kregen een SUV, flinke bak.Op weg naar het hotel, eigenlijk 9 km maar doordat een afslag dicht was15km met omrijden. Om ong 00:00u in hotelen in bed gedoken. Toen was het nederlandse tijd ook al 8:00 in de morgen.