Op verkenning in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Op verkenning in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Op verkenning in Toronto

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

25 Juli 2016 | Canada, Toronto

Vanmorgen wakker geworden en lekker ontbijt gehad. Nog even de afmetingen van de auto bewonderd.echt een bakbeest.is ook niet voor niets een SUV.En heeft pas 1500km op de teller. We wilden naar ons volgende hotel gaan, redelijk centraal in Toronto maar ontdekten dat bij de uitgifte van de auto vannacht extra kosten in rekening waren gebracht. Dus eerst naar het vliegveld om dm dat bij de autoverhuur recht te zetten. Daarna zijn we naar het isabel hotel & suites gereden en hebben ingechect. Helaas was de kamer nog niet klaar. We zijn gaan wandelen naar het centrum.via yongstreet, even een kijkje genomen in de winkelstraat onder de grond, naarde haven geweest en een boottocht naar toronto Iisland gemaakt, terug langs de CN Tower en het Queenspark naar het hotel waar we even op de kamer hebben uitgerust.geloof het of niet maar incl de boottocht hebben we toch19km afgelegd zonder auto.achteraf gezien was een fietshuren een betere optie geweest, fietspaden zijn er voldoende in Toronto. Nog een hapje gegeten en de reis voor morgen uitgestippeld. Dan hoeven we maar 150km.

• 25 Juli 2016 - 15:22

Theo En Wilma:

Hoi Peter,
    Jij moet Hettie niet zo afbeulen met 19 km lopen (hahaha).
    Geniet er samen maar lekker van, terwijl ik dit schrijf valt het hier met bakken uit de hemel.

Groetjes en wij zien het volgende verslag met spanning tegemoet.

Tags: toronto