Op weg naar knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Op weg naar knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Op weg naar knysna

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

We hebben toch besloten om niet door het park te vertrekken maar om om het park heen te rijden ivm de reistijd. En onderweg naar knysna, waar we vandaag heen gaan, is ook nog wel het eea te zien. Bij het uitchecken hebben we nog even een klacht ingediend over onderandere de stank in een van de twee huisjes.
Onderweg zijn we gestopt bij de brug waar bungie jumping wordt gedaan en de hoogste in de wereld schijnt te zijn. Een eindje verder zijn we in monkeyland en in birds of eden geweest. Het eerste was een rondleing van meer als een uur in een afgezet terrein waar 12 verschillende soorten apen leven. En de tweede was een geweldig mooi vogelpark.tegen de avond waren we in knysna en hadden we een mooi hotel, helemaal uit hout opgetrokken. En zijn we heerlijke biefstuk gaan eten bij spur. Dat is een of andere keten. De biefstukken smaakten in iedergeval verrukkelijk.