Vliegen naar port elisabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu Vliegen naar port elisabeth - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

Vliegen naar port elisabeth

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

03 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vanmorgen heel vroeg op. En naar het vliegveld gereden, auto ingeleverd en een korte vlucht van 1u15 naar Port Elisabeh. Daar hebben we een nieuwe auto gekregen en zijn op pad gegaan naar addo elephantpark. Na ongeveer een uurtje rijden kwamen we aan in de lodge die in het park lag. Onderweg langs echte Sloppenwijken gekomen waar we nog hebben gefilmd. Bij aankomst in het park bleek dat nog eens 60 euro moesten betalen voor entree in het park, een geluk, we zagen bij de huisjes die we hadden nog een braai staan (BBQ). En besloten na terugkomst uit het park te gaan braaien. in het park twee uur rond gereden en wel veel zebras en simpele dieren gezien. In de auto werd al flink gemopperd dat het een K.. Park was en zonde van het geld. Toen we stopten bij jacks piknick plaats werd er door een ranger gezegd waar hij olifanten had gezien. Daar zijn we heen gereden en inderdaad tientallen oliefanten met jonkies. Een schitterend schouwspel. Ook toen er een dreigend op de autos afkwam.
S avonds nog lekker gebraaid terwijl aan de andere kant van het hekwerk voor onze huisjes op afstand de dieren te zien waren na het eten de film en een paar fotos van vandaag bekeken en de planning voor morgen gemaakt.

• 05 Augustus 2014 - 18:48

Hedwig En Judith:

Na krugerpark zijn andere parken ineens een stuk minder en zijn de dieren die in het begin bijzonder zijn, al weer gewoon...als je er al zoveel van gezien hebt...een impala, als je die voor de eerste keer ziet en dan al die andere keren erna..
    Geniet nog maar van die mooie reis.
    Veel plezier nog xx