vertrek en johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu vertrek en johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Peter Bechtold - WaarBenJij.nu

vertrek en johannesburg

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vandaag vertrek vanaf dusseldorf via dubai naar johannesburg. Begin van de reis. 6:15uur geland in dubai na een luxe vlucht. En dan wachten op de door verb inning and naar johannesburg die vertrekt om 10:15u. In de avond om 17÷00 plaatselijke tijd aangekomen op het vliegveld in Johannesburg. Helaas daar klopte er iets niet. Er zou iemand staan die ons op zou wachten en de papieren zou moeten afgeven. Jammer drie keer de hele ontvangsthal doorgelopen en toen uiteindeljjk maar een shuttlebussgezocht die naar het hotel reed. Daar ingechecked en toevalig kwamen er achter dat er een map was afgegeven met de papieren. Daarna heerljjk gedouched en op de kamer even met vieren de de dag van orgen doorgesproken. En toen heerlijk slapen en morgen 7÷45 eruit.

• 25 Juli 2014 - 18:45

Petro:

hoi peter hetty roy en steffie

ik wens jullie een hele fijne vakantie

niet verdwalen
    groeten
    petro

• 27 Juli 2014 - 10:17

Kees De Gier:

Hallo Peter en Hetty, Wat een mooie reis gaan jullie maken. Geniet van alles en wees voorzichtig en kijk uit voor de wilde dieren.
    Groet Kees